Apenheul

Beleef een dagje uit tussen de apen in Apenheul met bijna 30% korting!

Beleef het leukste dagje uit tussen de apen in Apenheul!

In dit groene natuurpark vind je meer dan 35 soorten apen. Bezoek de voederpresentaties van onze dierverzorgers, sta oog in oog met loslopende apen, en klim en klauter zelf als een aap een van de speeltuinen. Beleef nu ook ons nieuwe gebied dat in het voorjaar van 2023 is geopend. In dit geheel vernieuwde deel van het park ontmoet je twee nieuwe apensoorten: Noordelijke talapoins en West-Afrikaanse franjeapen. Kom jij ze bezoeken?

Bestel vandaag nog je tickets en kom een heerlijk dagje de aap uithangen!

  • Druk op de button “Bestel” bovenaan deze pagina.
  • Log in met je e-mailadres en lotnummer.
  • Doorloop het bestelproces.
  • Na afronding van je bestelling ontvang je een e-mail met je e-ticket.
  • Ga naar de website van Apenheul.
  • Klik op de button ‘Ik heb al een ticket’.
  • Kies de datum en het tijdslot.
  • Neem zowel je e-ticket als je ticket met datum en tijdslot van Apenheul mee op de dag van bezoek.

Let op: een tijdslot reserveren is verplicht!

  • Het entreebewijs is geldig voor 1 persoon. Om Apenheul te bezoeken heb je ook een tijdslotticket nodig. 
  • Ook voor kinderen t/m 2 jaar heb je een geldig (gratis) entreebewijs met datum en tijdslot nodig.
  • Je verkrijgt alleen toegang tot Apenheul op vertoon van zowel je e-ticket als de tijdslotsreservering van Apenheul. Indien één van deze documenten ontbreekt, kan geen toegang tot het park worden gegeven.
  • Tickets kunnen eenmalig worden gebruikt. Apenheul controleert deze bij de ingang van het park. 
  • Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van Apenheul van toepassing. Kijk hiervoor op de website van Apenheul.
  • Je entreebewijs is geldig tot en met 5 november 2023.
  • Per bestelling gelden er orderkosten van €2,50.

FAQ

Tot wanneer zijn mijn tickets geldig?

Je tickets voor de Apenheul zijn geldig tot en met 5 november 2023.

Tot wanneer zijn mijn tickets geldig?

Je tickets voor de Apenheul zijn geldig tot en met 5 november 2023.

Moet ik voor mijn bezoek reserveren?

Ja, reserveren is bij dit uitje verplicht. Onder "Werkwijze" vind je hoe je dit moet doen.

Moet ik voor mijn bezoek reserveren?

Ja, reserveren is bij dit uitje verplicht. Onder "Werkwijze" vind je hoe je dit moet doen.

Ik heb na betaling mijn e-ticket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Heb je geen e-mail ontvangen na het bestellen van een deal? Check dan eerst je spamfolder. Nog geen mail gevonden? Neem dan contact met ons op via ticketservice@loyaltydeals.nl.

Ik heb na betaling mijn e-ticket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Heb je geen e-mail ontvangen na het bestellen van een deal? Check dan eerst je spamfolder. Nog geen mail gevonden? Neem dan contact met ons op via ticketservice@loyaltydeals.nl.

Ik heb een vraag of klacht over mijn bestelling.

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Dat lossen we graag voor je op! Mail ons op ticketservice@loyaltydeals.nl onder vermelding van je naam, e-mailadres waarmee je klant bent bij Lot of Happiness en de actie waar je een vraag over hebt. Heb je al tickets besteld? Stuur deze dan ook mee.

Ik heb een vraag of klacht over mijn bestelling.

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Dat lossen we graag voor je op! Mail ons op ticketservice@loyaltydeals.nl onder vermelding van je naam, e-mailadres waarmee je klant bent bij Lot of Happiness en de actie waar je een vraag over hebt. Heb je al tickets besteld? Stuur deze dan ook mee.